Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

7ΘΕΣΙΑ

ΝΕΑ ΠΝΟΗ
Ανεξάρτητη Πανελλαδική Παράταξη
                            Ε.Δ.Χ. Ταξί


Θεσ/νίκη 24/07/2013

Προς
Πρόεδρο ΠΟΕΙΑΤΑ
Μέλη Δ.Σ.
ΘΕΜΑ: 7θέσια
- Κατ’ αρχάς θα ήθελα να θυμίσω ότι στον διάλογο που εξελίχθηκε το 2012 στα Περιφερειακά Συμβούλια  ετέθη το ζήτημα των 7θέσιωνταξί με ταξίμετρα από ορισμένα στελέχη.
- Ως συνδυασμός στο κείμενο θέσεων του συνεδρίου 2011 είχαμε ανοίξει το θέμα τουλάχιστον στα μικρά νησιά.
- Στο υπ’ αριθμόν 671/05-03-2013 έγγραφο της Ομοσπονδίας προς τον τότε ΥΜΕ και στο σημείο 5 μπαίνει ως αίτημα το θέμα.
- Στο ενημερωτικό προς σωματεία (07/03/2013) που έκανε αναφορά στο Κλαδικό Συμβούλιο (14/02/2012) αναφέρεται το ζήτημα και η δέσμευση του Προεδρείου ότι θα το θέσει σε συζήτηση.
- Σε έγγραφο του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης με αριθμό πρωτοκόλλου 5/10-12-2012 αποτυπώνεται το αίτημα 7θέσιων με ταξίμετρο από μετατροπή μετά από απόφαση κατά πλειοψηφία.
- Το ίδιο αναφέρεται και σε κείμενο του Σωματείου Ηρακλείου.
- Στο τεύχος 50 του taxi news (Μάρτιος ’13) στην σελίδα 6 γίνεται αναφορά στο σημείο ΙΓ για μετατροπή σε ΛΙΜΟ και 7θεσια με ταξίμετρα από τον συνάδελφο Κασιδιάρη.
- Στο ίδιο τεύχος σελίδα 15 ο συν Μαυρίκης γράφει ως αίτημα «όχι στα 7θέσια και 9θέσια χωρίς ταξίμετρο».
- Στο τεύχος 51 σελ. 6 & 7 δημοσιοποιείται το σχέδιο τροπολογιών του 4070 το οποίο μας διενεμήθη και στο Δ.Σ. και δεν γίνεται καμία σχετική αναφορά για τα 7θεσια.
- Στο τεύχος 52 που δημοσιοποιούνται οι σκέψεις του ΥΜΕ δεν γίνεται καμία αναφορά.
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ στο Δ.Σ. (17/07) στον φάκελο που μας διενεμήθη χωρίς να γίνει καμία αναφορά από κανένα μέλος του προεδρείου διαβάσαμε σχέδιο διάταξης (πλήρες) για δημιουργία νέας κατηγορίας Ε.Δ.Χ. τα ΕΙΔΜΕΤ 5 έως 7 θέσεων άνευ ταξιμέτρου και μαύρου χρώματος.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ
- Με την μεθοδολογία του Προεδρείου (άνευ διαλόγου παρά το γραπτό αίτημα, τις θέσεις των σωματείων και συμβούλων) που άλλαξε το αίτημα
- Με την αναγκαιότητα δημιουργίας νέου τύπου Ε.Δ.Χ. (ΕΙΔΜΕΤ) στα πλαίσια μάλιστα του 4070.
ΓΙΑΤΙ
- Αναγκαιότητα νέων μέσων μετακίνησης υπήρχε και μετά την απελευθέρωση επιβάλλεται να τα έχουμε και εμείς.
- Ο 4070 δίνει τα 9θεσια.
- Ο 3710/08 άρθρο 24 παρ. 11 έδινε με περιορισμούς το δικαίωμα μετατροπής σε ΛΙΜΟ. Η προβλεπόμενη Υ.Α. του άρθρου αυτού ποτέ δεν βγήκε παρά την προσπάθεια του προέδρου τότε λόγω των αγκυλώσεων που υπήρχαν.
- Δεν θα πρέπει να περιορισθεί κι άλλο ο ρόλος του Ε.Δ.Χ. ταξί (συμβατικό). Με δεδομένο ότι δεν θέλουμε ούτε παρέμβαση στο τιμολόγιο ο ρόλος του συνεχώς περιορίζεται ενώ οι νέοι τύποι ΕΙΔΜΙΣΘ. και ΕΙΔΜΕΤ θα αναπτύσσονται.
 ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
-  Καμία παρέμβαση για ΕΙΔΜΕΤ στον 4070.
- ΜΟΝΟ τροπολογία στα άρθρα 82 και 89 για τα Ε.Δ.Χ. «να διαθέτουν 5 έως 7 θέσεις» και «δύναται να φέρουν ράμπα για ΑΜΕΑ» (ηλεκτρική ή μηχανική).
- Για τα 9θέσια υπάρχει το σχετικό πλαίσιο άρθρο 82 και 98 «από 6 έως 9 θέσεις».
- Τροπολογία στο άρθρο 24 παρ.11 του3710/08.
«Επιτρέπεται η αντικατάσταση κυκλοφορούντων επιβατηγών δημοσίας χρήσης αυτ/των με καινούργια ή μεταχειρισμένα της τελευταίας διετίας μη συνυπολογισμένου του έτους κατασκευής ή με ήδη κυκλοφορούντα ως Ε.Δ.Χ. ταξί που δεν έχουν υπερβεί τα έξι χρόνια κυκλοφορίας ως τέτοια από την ημερομηνία κατασκευής τους, χωρίς μετρητή.
- Το χρώμα αυτών είναι μαύρο ενιαίο σ’ όλη την χώρα.
- Είναι τουλάχιστον 2.500κ.ε. EURO 5 ή V.
- Αποσύρονται από την κυκλοφορία με την συμπλήρωση 15 ετών.
- Το μεταφορικό έργο αυτών διέπεται από τις διατάξεις της υπ’ αριθμόν Δ/123020/1963 ΥΑ και του 4070.
Εφόσον στο σχέδιο τροπολογιών επιχειρείται παρέμβαση στον Ν.4093 προτείνουμε:
Οι συμβάσεις (τουλάχιστον 12ωρες) να υπογράφονται σε ΜΠΛΟΚ (τριπλότυπο καρμπονιζέ έντυπο) αριθμημένο και θεωρημένο από τη ΔΟΥ με βασική αναγραφή τον αριθμό κυκλοφορίας και την ώρα.
Το πρώτο φύλλο θα δίνεται στον επιβάτη.
Αυτό θα βοηθήσει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς οι οποίοι μπορεί με διασταυρώσεις με το υποχρεωτικά τηρούμενο αρχείο της επιχείρησης να διαπιστώσουν το νόμιμο της μεταφοράς.
Για τη Ν. ΠΝΟΗ
Πάρις Κισσάς