Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. ΠΟΕΙΑΤΑ


Σέρρες 07/01/2012
Προς
Επικεφαλή της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ
Πάρι Κισσά
Κοιν. Μέλη Εκτελεστικής Επιτροπής
Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνυποψήφιους μου στο συνδυασμό για την προσπάθεια που καταβάλλαμε αλλά και για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Θέλω να θυμίσω προς όλους ότι συστρατευτήκαμε στην ΝΕΑ ΠΝΟΗ από το 1996 με οράματα και στόχους για το ταξί και τον κλάδο. Σ’ όλη αυτή την πορεία καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια όλα τα στελέχη της και εγώ προσωπικά για να διαδώσουμε τις αρχές και αξίες του συνδυασμού και να πείσουμε για τα οράματα και τους στόχους της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ.
Δύσκολη αλλά ωραία πορεία όταν μάλιστα αναλογιστούμε ότι βάση του συνδυασμού είναι η Περιφέρεια. Αισθάνομαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το ότι με κοινούς αγώνες ενωμένοι, με διάλογο και συλλογικότητα τα στελέχη της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ εκλεγμένα και μη συμβάλλαμε διαχρονικά στην προώθηση και επίλυση θεμάτων του κλάδου από όποια θέση και αν είχαμε μέσα στα όργανα. Νιώθω ιδιαίτερα συγκινημένος από το ότι συστρατεύονται μαζί μας συνεχώς νέα πρόσωπα απ’ όλη την χώρα. Αυτό δείχνει την αποδοχή των θέσεων μας. Αυτό μας κάνει όλους να συναισθανόμαστε το ιδιαίτερο φορτίο που επωμιζόμαστε από την εμπιστοσύνη των συναδέλφων.
Πρέπει να συνεχίσουμε να πορευόμαστε την δύσκολη τούτη συγκυρία για τον τόπο και το ταξί με τις ίδιες αρχές και αξίες, με όραμα για το αύριο. Και πρέπει να συνεχίσουμε για να δώσουμε ελπίδα στον ιδιοκτήτη ταξί κερδίζοντας συνεχώς την εμπιστοσύνη του.
Το τελευταίο εκλογικό αποτέλεσμα για την Ν. ΠΝΟΗ παρά την απώλεια των δύο εδρών δεν σημαίνει ήττα.
Γνωρίζουν όλοι σε τι περιβάλλον και με τι ″πιέσεις″ προς τους Αντιπροσώπους διεξείχθη το συνέδριο.
Οι αντιπρόσωποι έδωσαν και πάλι την δεύτερη θέση στον συνδυασμό μας, καταγράφοντας παράλληλα τις αυξημένες απαιτήσεις που έχουν από το στελεχιακό μας δυναμικό.
Αυτή η καταγραφή εκδηλώθηκε με την απώλεια των δύο εδρών.
Εδώ θα ήθελα και εγώ να ευχαριστήσω τους συναδέλφους απ’ όλη την χώρα για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στον συνδυασμό και σ’ εμένα.  
Πρέπει να συνεχίσουμε και να μη προδώσουμε ποτέ τον κόσμο, ποτέ να μην τον απογοητεύσουμε.
Η συνέχεια αυτού του ωραίου αγώνα απαιτεί και ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού ώστε να συμπορεύεται μαζί με την εμπειρία την επιμονή, την τεκμηρίωση, τη γνώση, την αγωνιστικότητα και την συνθετική λογική και  να φέρνει πάντα καλά αποτελέσματα στα πλαίσια των αρχών της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ.
Γνωρίζουν όλοι ότι ασχολήθηκα με αρκετά από τα θέματα που μου ανατέθηκαν στα πλαίσια της Ν. ΠΝΟΗΣ και της συμμετοχής μου στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας.
Κορυφαία στιγμή αυτής της συμμετοχής ήταν οι κινητοποιήσεις για το φορολογικό και την απελευθέρωση.
Η συμμετοχή και το πάθος της τελευταίας κινητοποίησης στην οποία συμβάλλαμε όλοι και ιδιαίτερα η ΝΕΑ ΠΝΟΗ με την δράση της στην περιφέρεια όπου δεν πήγαιναν τα Μ.Μ.Ε. αλλά μόνο εμείς για να εμψυχώσουμε την βάση και να τεκμηριώσουμε το δίκαιο των αιτημάτων μας, εξέπληξε το πανελλήνιο.
Μετά την αποδοχή της συμμετοχής μου στην Εκτελεστική Επιτροπή του συνδυασμού σε δύο σημαντικούς θεματικούς τομείς (οργανωτικού και Περιφερειακών Συμβουλίων & Αυτοδιοίκησης) θα ήθελα να με απαλλάξετε από τη θέση του συμβούλου της Ομοσπονδίας. Με την πράξη μου αυτή θέλω, όπως έκανα τόσα χρόνια ως στρατιώτης της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ:
α) να συμβάλλω στην ανανέωση του εκλεγμένου στελεχιακού της δυναμικού στα πλαίσια των αρχών λειτουργίας μας όπως οφείλουμε όλα τα παλαιότερα στελέχη να πράξουμε, ακολουθώντας τον δρόμο των συναγωνιστών και φίλων μας Κουλούρη και Βεντούρη.
β) να δώσω όλη μου την δύναμη στην ανάπτυξη και ενίσχυση ενός νέου θεσμού «τα Περιφερειακά Συμβούλια» που καθιερώθηκαν με την έντονη επιμονή του συνδυασμού αλλά και την δική μου συνεισφορά.
γ) να βοηθήσω με την εμπειρία μου στην αναδιοργάνωση της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ.
Για όλους τους παραπάνω λόγους και με ιδιαίτερη συγκίνηση σας εξουσιοδοτώ να καταθέσετε την αίτηση παραίτησης μου στον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας αφού τους ευχαριστήσετε εκ μέρους μου και να φροντίσετε για την αναπλήρωση μου από τον πρώτο επιλαχόντα συνάδελφο Κόκκινο Στάθη στον οποίο εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει με την παραίνεση να συνεχίσει την δράση του στο πλαίσιο αρχών και αξιών του συνδυασμού προωθώντας τους στόχους του κλάδου.
Με συναδελφικούς και
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Αντωνιάδης Στέφανος