Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ                                                                                        ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ

 email: taxineapnoi@gmail.com

 www.taxi-neapnoi.bloqspot.com

 

Θεσσαλονίκη 08/12/2020

 


Δηλώσεις του Γ. Γραμματέα κ. Λευτέρη Πετράκη για τον Θ. Λυμπερόπουλο



Αξιότιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, αγαπητοί Συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα.

 

Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε χθες στο διαδίκτυο τις δηλώσεις του Γ. Γραμματέα της Ομοσπονδίας μας κ. Λευτέρη Πετράκη, που εκτός από τον προβληματισμό και την αγανάκτηση, μας έφτασε στα όρια μας...  φανταζόμαστε το ίδιο θα αισθάνονται και όλα τα στελέχη αλλά και συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα.

 

Συγκεκριμένα δήλωσε σε δημοσιογράφους της Κρήτης:

<<Ακόμη αναθεματίζουν τον πρώην πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιο Λυμπερόπουλο οι συνάδελφοί του από τις τουριστικές περιοχές της χώρας. Η δική του άρνηση και αδυναμία να δει τις πραγματικές ανάγκες των Ταξί της Περιφέρειας καταδίκασε τον κλάδο σε μιζέρια και φτωχοποίηση. Ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση και ο τότε υπουργός Χρήστος Σπίρτζης είχε συμπεριλάβει στο Ν.4530/18 την διάταξη για ελεύθερη ταξινόμηση Ε.Δ.Χ έως 9 θέσεων, ο κ. Λυμπερόπουλος απαίτησε (παρουσία μάλιστα των συναδέλφων του από την Ρόδο) και πέτυχε να αποσυρθεί η διάταξη από το νομοσχέδιο.Η απόρριψη του εκσυγχρονισμού και των επιπλέον επιλογών μεταφοράς για τον ταξιτζή από τον κ. Λυμπερόπουλο στοιχειώνει ακόμη τον κλάδο των αυτοκινητιστών Ταξί.>>

Με τις παραπάνω δηλώσεις, μάλλον είναι εύλογα από μέρους μας, για αρχή τουλάχιστον και έως το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο, τα παρακάτω ερωτήματα:

- Μόνο ο κ. Λυμπερόπουλος έχει ευθύνη για όλα αυτά και όχι οι συνεργάτες του;

- Μόνο ο κ. Λυμπερόπουλος συζητούσε με τον κ. Σπίρτζη για το συγκεκριμένο δίκαιο αίτημα του κλάδου και τελικά το απέρριψε, όχι εσείς;

- Είστε μέλος του Προεδρείου της Ποειάτα από τις εκλογές του 2017 και αποφασίζετε για όλα τα θέματα ομόφωνα ως ΔΑΚΜΜΕ, ή όχι;

- Έχουν και τα υπόλοιπα μέλη του Προεδρείου (ΔΑΚΜΜΕ) την ίδια άποψη μαζί σας:

- Γιατί όλα αυτά τα μαθαίνουμε τώρα και τα υποκρύπτατε 2 χρόνια;

 

Πραγματικά δεν ξέρει κανείς τι να κάνει, να κλάψει ή να γελάσει;;;

 

Οι εκλογές της ΠΟΕΙΑΤΑ το 2017, είχαν στο συνέδριο ένα βασικό θέμα ''νέος νόμος Σπίρτζη'' όπου με το προσχέδιο του νόμου ''παραμάσχαλα'' ο Θύμιος και η ΔΑΚΜΜΕ, κέρδισε τις εκλογές με την υποστήριξη της πλειοψηφίας των νήσων Κρήτης και Ρόδου. Καμία αναφορά για οχήματα 7-9 θέσεων με ταξίμετρο, κάτι που φωνάζαμε και διεκδικούμε χρόνια τώρα ως παράταξη και κατακριθήκαμε πολύ για αυτό από το Προεδρείο. Καμία φωνή και αντίδραση για ποσόστωση και στα Ε.Ι.Χ σε κάθε περιοχή, είτε με οδηγό, είτε χωρίς που αύριο θα διεκδικήσουν και το λιγοστό έργο των μαθητικών δρομολογίων που έχει απομείνει.

Όταν επιτέλους στο ΔΣ της 19/09/2019 ακούσαμε για πρώτη φορά από τον κ. Λυμπερόπουλο την παραπάνω πρόταση, εκπλαγήκαμε, το στηρίξαμε και πήγαμε με χαρά στο κλαδικό της Ρόδου στις 9 και 10 Νοεμβρίου, να το πανηγυρίσουμε μαζί με όλο τον κλάδο.

Μάλλον εκεί ζήσαμε το θέατρο του παραλόγου... καθώς για όλα αυτά που αναφέρει τώρα ο κ. Πετράκης δεν γνωρίζαμε τίποτα και μάλλον δεν γνώριζαν και πολλοί άλλοι...αυτοί όμως που γνώριζαν και γνωρίζουν κι ακόμη παραπάνω, καλό θα είναι να τα αναφέρουν ξεκάθαρα στον κλάδο και ακόμη καλύτερα να παραιτηθούν αν έχουν ευθύνη.

Δεν μπορούμε να φανταστούμε τέτοιο εμπαιγμό, τέτοια κοροϊδία, τόσο μυστικοπάθεια για ένα θέμα που θα έπρεπε να έχει λυθεί χρόνια τώρα. Στα εκατομμύρια που χάθηκαν όχι μόνο από τα νησιά αλλά από όλες τις πόλεις, σίγουρα έχουν ευθύνη κι άλλοι.

 

 

Για άλλη μια φορά, καλούμε το Προεδρείο να απαντήσει επίσημα μέσα από ένα Διοικητικό Συμβούλιο και μια σοβαρή ανακοίνωση, ώστε να μάθουν όλοι οι ιδιοκτήτες ταξί τι συμβαίνει!!!

 

Καλούμε τα μέλη της ''ΔΑΚΜΜΕ'' και της ''ΔΑΚΜΜΕ Θύμιος Λυμπερόπουλος'', όπως αναφέρετε στο διαδίκτυο τελευταία, να αποφασίσουν τι Προεδρείο λειτουργούν και τι αποφάσεις παίρνουν!!!

 

 

Με εκτίμηση, τα εκλεγμένα μέλη της Ν. Πνοής.